Michter Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Når jeg kjøpte xenon fikk jeg med en "tape" eller noe mykt som hadde lim på begge sider.. Nå skal jeg flytte ballastene og trenger dermed tape og det hadde vært fint med den samme "tapen" .. Tror det er lik tape som sitter under på M3 spoiler list... Så, er det noen som vet hvor man får kjøpt slik tape? heter det noe med 3m? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 3m dobbeltsidig tape? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 går det ann å flytte denne tråden til tekninsk eller noe? hehe =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 3m dobbeltsidig tape? Nei, er ikke sånn.. Den var tykk med et beskyttelseslag på hver side som man måtte ta av... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Her er bildet av den... den hvite firkanten i hjørnet ved stripsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 prøv litografen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Det det er dobbelsidig tape, om du ikke finner en som er bred nok, legg 2 striper, enkelt, selger det også på Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Biltema har en fin en, som jeg har brukt til å feste mye på mine biler. Funker veldig bra. Art.nr: 29-320 og koster 39,90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Biltema har en fin en, som jeg har brukt til å feste mye på mine biler. Funker veldig bra.Art.nr: 29-320 og koster 39,90 Den var jo billig får prøve meg på den ;D takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå