tomsen Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Hei Har en 525 dat 02 mod. Har fått en rar lyd inne i bilen, når jeg kjører med ac på så er det en slags summelyd som høres ut som om den kommer fra girkassa eller noe, forandrer seg ved forskjellige lave turtall. Så fort jeg slår av ac knappen blir lyden borte. Høres litt ut som servo surving. Hører ingen ting utvendig. Noen som har vært borti dette?
tomsen Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Ingen som har vært borti dette?
dvil Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Såvidt jeg vet er det ikke noe annet som går rundt enn kompressoren. Det kan være et lager som har begynt å lage ulyd, men for svakt til å høres i motorrommet. Rørene i anlegget kan bringe lyden slik at den høres bedre andre steder. Forsøk å lytte på kompressoren med et stetoskop. En skrutrekker mellom delen og øret kan også gjøre nytte.
tomsen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Ok takk for tipset.Skal prøve det.
G-RACING Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Min compressor til AC'en rasler høyt, er nokk rett før jeg må skifte. Dette skyldes lagrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå