CAZ Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Hei Sitter å irriterer meg over at jeg sliter med at sentralåsen min spretter opp etter at jeg har låst den , jeg må liksom låse døren 2 ganger for at den skal holde seg nede ..... Hvorfor er det slik , er det noe med at den er beregnet for fjernstyrt sentrallås ? Håper på masser av svar raskt, skal montere inn defa fjernstyring med alarm . Så det hadde vert fint å viste problemet før man gjorde noe mere med den delen .
hawk321 Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Har akkurat samme problemet med min e34. Har blitt fortalt at det sannsynligvis er et ledningsbrudd en plass. Men det kan bli et helvete å finne ut hvor det er, så jeg har lært meg å leve med det.
CAZ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 hummmmmmm... har ikke tenkt å la det verra slik jeg. skal renske ut alt innvendig , så da skal jeg se va jeg får gjort ....har endel sentrallås systemer liggans med ledningsnett . så deler har jeg nåkk av...Skal komme tilbake på saken når jeg starter med det rundt neste helg .
kbteknik Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 det er en av følerne i dørerne der ikke registrerer at døren er lukket, ofte kuffertlokk eller en bakdør
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 kbteknik er unektelig inne på noe, microbrytere blir slitt.
tmte34 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 jeg hadde akkurat det samme, men hos meg var det en sikring under baksetet som rett og slett hadde hoppet ut av sikringsholderen:)
turn-in Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Det er helt vanlig at det blir brudd i kablene i bagasjerommet på E34. Dette forårsaker bl.a. sentrallåsproblemer. Kablene sitter på hengselet på venstre side. Det tar 10min å vinde av teipen og se etter.
shvein Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 hadde samme problemet! va brudd på kabelen som sitte på bakluka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå