laxen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Driver å skifter håndbrekkvaieren på en E30, men har kommet over et problem der jeg ikke får vaieren inn i røra som leder frem til kupéen. Det er for trangt der. Noen som har gjort dette før som kan hjelpe litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 du drar de vel ut av røra under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 jeg kappa den gamle vaieren og drog den ut inn i kupéen, men når jeg skal ha på den nye så er den delen som er gjenga opp for å stramme i veia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Når man bytter håndbrekksvaiere så bytter man med gummien/plastikken som er på enden av gummien, ikke "kun" stål vaieren. Den nye wiren treès så inn fra bakstillingsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 jepp akkurat det jeg driver med men det er for smalt inni røret i bakstillinga, den delen med gjenger på er for "feit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 aaah, er du sikker på at du har fått ut den gamle plastikken som er i røret? Hender ofte at gummi og plastikk deler seg når du skal dra dette ut. Plastikk delen er kun dyttet inn i røret. Er den der så får du ikke inn begynnelsen på den nye vaieren, hodet blir for tykt som du sier. ; ) Noen ganger vanskelig og se at plastikken er der da det har en tendens og "kamuflere " med tanke på årenes løp. Rust er stikkordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 når du sier det så kan jeg ikke huske å ha dratt med noe plastik eller noe som helst annet enn en vaier.. før prøve å sjekke litt ekstra godt inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Gjør det ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 plastikken rund vaiern satt fast hos meg. kom ut etter å først ha pressa inn den nye en del og dro den ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Kan og bruke en rørtang o.l for og vri og lirke.. Er kun presset inn, ikke skrudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå