Gå til innhold

plukke ut vinduer - sote

oystein1988
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo!

Bestilte et pre-cut tint set fra ebay for ca et år siden, det var veldig bra, men det ble ikke 100% ettersom jeg ikke fikk lagt soten heeeeelt ut i kantene osv, derfor lurer jeg nå på om jeg skal bestille et nytt sett, som jeg kan gjøre 100%

Derfor tenker jeg på å plukke av vinduene, og ta dem med inn, og gjøre en onkli jobb, og la det tørke i romtemperatur.

Finnes det noe DIY på å ta av vinduene? Er det en stor jobb? Har en del teknisk innsikt, men aldri vært borti å ta av vinduer på en bil.

Takk, mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el vinduer ? :) er egentli ganske lett uansett :) du starter med å ta av trekk å inder trekk. ta av listene som ligger langs vinduet utpå å inni så er det egentli bare til å løsne 2stk klips som holder rutene å dra de ut og opp :) når du monterer kan det være lurt å bruke teip eller noe i den duren over kantane når du setter det på plass :) får å ikke få skraper. men husk nejlelakk :D

Gilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el vinduer ? :) er egentli ganske lett uansett :) du starter med å ta av trekk å inder trekk. ta av listene som ligger langs vinduet utpå å inni så er det egentli bare til å løsne 2stk klips som holder rutene å dra de ut og opp :) når du monterer kan det være lurt å bruke teip eller noe i den duren over kantane når du setter det på plass :) får å ikke få skraper. men husk nejlelakk :D

Gilje

Okay takk takk... Det er manuelle vinduer det er snakk om...

"men husk nejlelakk :D " Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilje

Okay takk takk... Det er manuelle vinduer det er snakk om...

"men husk nejlelakk :D " Hva betyr det?

Er en annbefalling og ta på toppen av vinduet så ikke sote filmen skal blir revet opp... dvs. der filmen avslutter på toppen. ikke noe problem hvis vinduet er oppe eller du ikke har coupe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...