Lex-Talionis Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Hei. Trenger hjelp til noen ledninger inne i coupen som jeg ikke vet hvor skal. Bilde 1 og 2: 4 ledninger som er orginalt tapet sammen som kommer fra en "sukkerbitboks" som sitter oppe til venstre for clutch pedalen. Har avbildet boksen og enden på ledningen. Lengden på den er ca en meter. Bilde 3 og 4 : En tynn rosa ledning som kommer fra en klase ledninger fra bak passasjersete på høyre side. og følger strøm ledingen litt fremover. i enden er det en kabelsko. På forhånd takk
Rogern Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 På den hvite store kontaktboksen i min e30 går det en ledning utfra og det er hovedstrømmen til de elektriske vinduene. På min tror jeg de er ettermonterte.. kansje liten hjelp i meg, men du fikk en bump
Lex-Talionis Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 okei joda, alt hjelper på.. hehe.
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Bildet nr 2, vet ikke hva dette går til, men denne kontakten er brukt til ekstra utstyr, f.eks kabelsettet som er i forbindelse med strømtilførselen til kassett spiller, elektriske ruter, osv. Bildet nr 3. er jording, sett den hvor du vil, så lenge den har kontakt med gods. Om jeg ikke husker feil så er det kontakt punkt rundt høytaler området forran. Siste bildet ditt kan jeg ikke skjønne hva du prøver og vise. hehe
Lex-Talionis Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Okei;) takk skal du ha.. Siste bilde er samme ledning som nr 3.. tok bilde av der den kom ut ved baksetet.
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 aha. Bildet nr 1 kan jeg desverre ikke gi noe klart svar eller antyde noe da jeg ikke ser hva det kan være i forbindelse med..
Lex-Talionis Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Okei., FInner ingen kontakter som den kan kobles i.. så gudene vet
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Legg opp ett bildet hvor du avbilder mer av ledningsnettet i forbindelse med pluggen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå