RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Sitter å funderer på nye bremseskiver på E30`n min. Og ser Koed har Gruppe N bremseskiver foran og bak til tilsammen ca 1570,- Så ser jeg GS har EBC Turbo Groove bremseskiver foran og bak til ca 1554,- med min rabatt... Tengte jeg skulle kjøre med Ferodo br.klosser.. Hvilken ville dere ha satset på?
Stramvaier Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Jeg ville gått for EBC Turbogrov skiver og Yellowstuff klosser. prat med gutta på brakes.no for pris
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 hehe... veldig stiv pris der da... 3700 for bremseskiver foran å bak, når jeg får samme br.skivene på GS for 1500 Bremseklossen var litt billigere da, men tror heller jeg går for Ferodo da...
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Pris eksempler til meg: Brakes.no: EBC Turbo Groove skiver og "sportsklosser": ca 5260,- (pluss frakt) Koed: Gruppe N skiver og Ferodo klosser: ca 4341,- (pluss frakt) GS: EBC Turbo Groove skiver og Ferodo klosser: ca 4835,- (inkl frakt) Dette er selvfølgeligt foran og bak...
JonEldaR Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Jeg har EBC Turbogroove skiver med Yellowstuff R klosser på min og er veldig fornøyd. Så jeg ville satset på d. Er jo bare å kjøpe de der de er billigst, jeg handlet på brakes.no og fikk en grei rabatt der. Men om det er billigere en annen plass er det jo bare å handle der
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 tror ikke EBC skiver og Ferodo klosser vil være så mye dårligere enn Yellow klosser, håper jeg
Stramvaier Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 DEt som er er at kobinasjonen mellom Ebc Skiver og ande klosser ikke funker noe bra. Skal du ha Ebc skiver burdet du også ha ebc klosser, det er den beste sammenhengen. skjønner faktisk ikke hvordan GS kan selge til den prisen da Brakes.no er eneimportør av EBC til dette lande
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Ser GS har priser pr. stk. og blir til sammen 2226,- for paret foran.. Må rekne ut på ny å se om jeg har tatt det med i reknestykket mitt... hehe edit... Pris eks. lista er oppdatert da jeg ikke var klar over at GS oppgav pris pr. stk på sida si (?) eller er det pr.par? noen som vet? står foresten på GS sine sider an EBC anbefaler Redstuff klosser...
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Tror det blir Gruppe N skiver fra Koed og Ferodo fra GS til..
Stramvaier Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hvis du bare skal bruke biln på veien og ikke har over 200 hk så holder det med Redstuff. skal du derimot bruk bilen på bane burdet du ha Yellowstuff
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 blir kombinert bane, gatebil... men hovedsaklig gatebil... så er ikke så utrolig viktig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå