AlXz Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Vurderer å selge bil alarmen jeg har liggende. Den er helt ny i org. eske. PRODUSENT: TOPTEN MODELL: TT-C Dette følger med: - Alarm enhet m/ kabler - 2stk fjernkontroller - Telefon fjernkontroll med knapper - Sirene/Høytaler - Mikrofon & høytaler (til handsfree funksjon) - Fjernstart enhet Funksjoner: - Låse opp/igjen + aktivere/deaktivere alarm med telefon - Låse opp/igjen + aktivere/deaktivere med fjernkontroll - Starte bilen med telefon eller fjernkontroll - "Ringe" til bilen og høre hva som skjer i den + snakke til den (kan kobles til anlegget i bilen) - Ringe fra bilen (handsfree) + besvare samtaler - Startsperre - Låse dører ved brems noen sec etter start - Kutte strømmen til motor med tlf/fjernkontroll - + flere jeg ikke husker akkurat nå... Du må altså ha et sim kort i alarmenheten som du kan ringe til og utføre diverse funksjoner. Hvis du låser bilen med telefon, så må den også låses opp med telefon. Bare å spørre om du lurer på noe. Har koblet helt lik alarm i E36 selv, om noen skulle trenge hjelp. Prisforslag: 2.500,-
Moni-bmw-power Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Disse dem selger på smartprodukter eller??
AlXz Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Disse dem selger på smartprodukter eller?? Ikke umulig det. Jeg har import denne selv..
wagon Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Fant bilde på nett: Kan være interessant, trenger en alarm. Vanskelig å montere ? Hjelper du til å montere om jeg kjøper ? Mot betaling seff.
AlXz Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Bildet der passer veldig bra I tillegg har jeg fjernstart enhet og selge med. (Denne er kjøpt "ekstra"). Skal gå greit å montere. Ihvertfall når jeg har gjort det en gang før Spørs vel litt åssen bil, med tanke på sentrallåsen. Men finner vel ut av noe. Så kan nok hjelpe til jeg ja
conan Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Syntes det var noe kjent med den ja, solgte en sånn i vinter jeg
AlXz Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Noen intreserte? Mange tøffe funksjoner. Led lyset er forresten blått, lyser fint inne i bilen når det er mørkt Kan hjelpe til med koblingen om du ikke får til dette selv.
AlXz Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 BUMP! Veilednings pris på dette settet er en god del mer enn prisen jeg selger for, bare så det er nevnt Og jeg kan være behjelpelig med installasjon av denne. Skal finne igjen manualen og legge den ut her jeg, så dere får se liste over alle funksjonene, osv.
wagon Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Og jeg kan være behjelpelig med installasjon av denne. Mye skal du ha for alarm inkl montering ? Er ikke mitt spesialfelt
AlXz Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Og jeg kan være behjelpelig med installasjon av denne. Mye skal du ha for alarm inkl montering ? Er ikke mitt spesialfelt PM Manualen finnes [her]
AlXz Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Har fortsatt en ekstra Ganske greit nå på vintern å kunne starte bilen mens man sitter å spiser f.eks. Kan spare noe is-skraping, og slippe å fryse de første meterne Kan være behjelpelig med kobling av denne. Ihvertfall i E36
AlXz Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 behjelpelig med oppkobling i E34 da? Godt mulig. Skal vel la seg gjøre det også
A.Teserud Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 mye tar du for kobling og settet da? komplett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå