lloydsb Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 19 toms M6 REPLICA felger.. meget pene se bilder, brukt maks 5 månder. Dekkene er som nye.. Felgene og dekkene ble kjøpt nytt får 4-5 månder siden. Dekkene som står på felgene: 235\35-19 Dekk:Talon TR968 Masse gummi igjen. er egentlig så godt som nye, ikke en ting slitt. ET: 35 Felg bredde: 8,5" Felgene er ikke kantkjørt eller har sår\skader.. De er hverken polert eller vasket på bildene. Men disse er så godt som nye, ekstremt strøkne felger... Sto på min e36 coupe som jeg handlet denne helgen, men er dessverre får store får mitt bruk. Som nytt.. PRIS: Gi bud Selger også et pent stoff interiør til E36 coupe.. Stått i en 97` mod Helt KOMPLETT med alt: Stoler, baksete, dørdekslene Ikke noe hull eller skader i noen av delene. fører settet er helt og pent trenger en vask og støvsuging men blir gjort for evt salg\titt Sjekk bilder.. Kan ta flere bilder av interiøret hvis intr får dette ... PRIS: Gi bud Flere bilder kan taes hvis ønskelig Undøvendig diskusjon taes et annet sted.. Mvh lloyd
lloydsb Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Bump et start bud er kommet på felgene av : MartinB på 5000,- Men det er uaktuelt. Disse er som nye
drunken' Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Sleng ut ett bilde av felgene på bilen da, hvis du har det!
lloydsb Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Gamle bilder som er tatt av forrige eier : Nytt bud er kommet fra : Maverick84 - 6k pluss frakt GI BUD Ser veldig bra ut på e46 og nyere modeller
lloydsb Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 6500;- 6500,- er Bydd av Ostnes tilstand: sier bare som nye. sykt pene. gi bud
lloydsb Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 RoaldJ Har bydd 8000 for felgene blir solgt til han hvis ikke det kommer noe høyere bud innen søndag
lloydsb Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 felgene er solgt til RoaldJ Interiøret er forsatt til salgs. gi bud- Støkent stoff interiør med dør paneler
Magnus318is Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 felgene er solgt til RoaldJ Interiøret er forsatt til salgs. gi bud- Støkent stoff interiør med dør paneler Prisant.?
lloydsb Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 får komme med bud da. 4000 4000 ,- er bydd av dutten gi bud
HappyHenke Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 er det velour stoff? Det er velour ja, samme interiør som jeg har i min bil.
lloydsb Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 får komme med bud da. 4000 4000 ,- er bydd av dutten gi bud Veldig godt interiør og sitte i! Budet til dutten står men selges til samme pris eller litt rimeligere ved hurtig avgjørelse... han har dessverre problem med og hente.. Dette er et interiør med en sykt god komfort, bedre stoler og sitte skal man se lenge etter.. helt og pent interiør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå