Torminator Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Ønsker å kjøpe originale 17" BMW Motorsport M-Doublespoke felger til min E36. Original M3 E36-felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Ingen som har noen eller vet om noen til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Disse du tenker på? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90436 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Disse du tenker på?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90436 nei disse han tenker på : Mine gamle felger.. Står på en kompis sin coupe (lunde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Stemmer at det er disse jeg er ute etter! lunde vet dette godt da jeg prøver å kjøpe hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Stemmer at det er disse jeg er ute etter! lunde vet dette godt da jeg prøver å kjøpe hans. haha, ja mi snakka om deg idag jeg har fått meg e36 coupe igjen.. så litt lyst på gamle felgene mine igjen selv, men blir noe nytt Gratis bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Hehe! Takker! Ser de selger disse felgene på GS, men blir f*** så dyrt med helt nytt og originalt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 finner du ikke noen på ebay da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Der har jeg egentlig ikke sett enda! Blir nok søkt opp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Ingen som har? (bump) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Jeg har Men du får ikke! Eventuelt kjøp dem fra england, slik jeg gjorde. http://www.bmautosport.co.uk/detail.php?siteid=1273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 TUSEN TAKK FOR TIPSET!!!! Hvordan gjorde du det med betaling og frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå