Moni-bmw-power Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Dersom den er porta og med trimkam har den mer.. Mye mulig.. Jeg vet ikke
Moni-bmw-power Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 pris? er det med gir? Hvis du hadde lest første innlegg hadde du funnet prisen der Ja det følger med girkasse
Moni-bmw-power Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 hvor i oppland bor du? Bor i lunner kommune
Moni-bmw-power Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Bump.. Skal muligens beholde motor selv.. Skal iallefall sette den i ett karrosseri i dem nermeste dagene og se hvordan den går
Moni-bmw-power Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 jeg er interisert om den går Mulig jeg beholder motoren da jeg er igang med å sette den inn i ett karrosseri og alt.. Men får se.. Er jo fult mulig å komme å prøve kjøre den også hvis jeg bestemmer meg for å selge den.. Mvh. Monica
Fixfax Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Har du fått star på den? eller satt den inn i det hele tatt? fortsatt til salgs?
Moni-bmw-power Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Har du fått star på den? eller satt den inn i det hele tatt? fortsatt til salgs? Har satt den inn i ett karrosseri ja.. Blir ikke solgt med det første desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå