bernhell Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 http://www.smsradar.no/ Noen som har prøvt denne tjenesten eller? Noen som veit om det er bullshit eller seriøst? Lurte på å melde meg på og gjerne bidra også hvis eg er så uheldig å komme over noen blåkledde indianere i grøftekanten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Er medlem i politiet.net, og bruker det en del i perioder hvor jeg bruker veiene mye Funker bra det, men tror jeg får en del "falske" meldinger "av og til"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Det er jo det som er problemet at en som regel ikke har peiling på om det er faktiske kontroller de varsler om, eller om de bare fisker penger utav oss. På siden der har de jo skrevet en liste over nylige kontroller... Noen som tilfeldigvis har kjørt forbi en av de eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Problemet er at de er helt avhengige av at bilister melder inn kontroller. Brukte det mye før i jobben, fungerte stort sett greit, men det hendte at jeg kjørte forbi kontroller det ikke var varslet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå