Gå til innhold

RÅ motard selges. 04' Honda HM450!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, fortsetter å kjøre der. Men det blir vel mer roadracing kanskje.Mulig jeg kjøper en motard til neste år.

Jo, nå har du sjangsen, kan godt se på r6n din;)

Men skal se på en ninja senere idag også.

Skrevet

Har nå funnet sykkelen jeg vil ha, så nå vurderer jeg bud over 40 lapper bare for å få den bort! Dette er billig!

Skrevet
Enn å bytte ut motarden i R sykkel da gitt..

Hehe, løp å kjøp folkens.. dette er morro :D

Blir mest sansynlig gsxr750 streetfighter nå... Skal da få den på bakhjulet og uten prob :twisted:

kompis har en 1000 yzf fighter, kjørt litt med den og, jeg kjører bakhjul som bare det, eieren tør ikke.. Hva eeer det med folk da? hehe.

MC er farlig.. man blir jo hekta...

Skrevet

Blir mest sansynlig gsxr750 streetfighter nå... Skal da få den på bakhjulet og uten prob :twisted:

kompis har en 1000 yzf fighter, kjørt litt med den og, jeg kjører bakhjul som bare det, eieren tør ikke.. Hva eeer det med folk da? hehe.

Prøvekjørte en 99` gsxr 750 streetfighter fra kr.sund for et par år siden, da jeg lurte på å kjøpe den.. Sort sak, starwars type frontmaske, 12`o`clock bar ++..

Morro, men ikke like morro som motard synes jeg.. Kjøpte istedet en wr450f den gang, å nå en `berg 650 :)

Bakhjul er jo halve morroa ;)

Skrevet

Prøvekjørte en 99` gsxr 750 streetfighter fra kr.sund for et par år siden, da jeg lurte på å kjøpe den.. Sort sak, starwars type frontmaske, 12`o`clock bar ++..

Morro, men ikke like morro som motard synes jeg.. Kjøpte istedet en wr450f den gang, å nå en `berg 650 :)

Husker den ja;) han karen var faktisk helt rå til å kjøre på bakhjulet....:)

Hadde en "langtur" igår, ca 15mil.. Litt kaldt men greit. Jeg måtte kjøre 1000 kubikkern til kompisen min, pga han har skadet kneet og klarer ikke kjøre så aggresivt, så han kjørte min..

Var vel en av de siste turene iår det tenker jeg....:(

Skrevet

Husker den ja;) han karen var faktisk helt rå til å kjøre på bakhjulet....:)

Hadde en "langtur" igår, ca 15mil.. Litt kaldt men greit. Jeg måtte kjøre 1000 kubikkern til kompisen min, pga han har skadet kneet og klarer ikke kjøre så aggresivt, så han kjørte min..

Var vel en av de siste turene iår det tenker jeg....:(

Ja han likte å leke seg :)

Sesongen ferdig? Er nå morroa begynner ;)

Handla meg ny shoei xr1000 idag for å slippe å kjøre med crosshjelm i kulda.. Snart skal ispiggdekka på, å DET er morro det...!!

Lykke til med salget da.. Trist å gi slipp på en slik sykkel, men jeg tipper du bytter til motard igjen etterhvert ;)

Skrevet

Sykkelen er ikke lengre til salgs!

Fikk solgt bilen til en grei pris.. Da får jeg kjøpt ny annen sykkel uansett, samt en ekstra "transport" bil til motarden;)

Skulle ha hatt ispigg jeg også....

Ola. : Vet du av bra sider man kan kjøpe mc stæsj?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...