HappyHenke Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Prøver å få godkjent felgene mine i vognkortet. I den anledning trenger Biltilsynet noen form for papirer på at mine orginale E36 M3 double spoke felger er godkjent på bilen min (97 modell 320) Dimensjonene er 225/45-17 et 41 foran og 245/40-17 et 41 bak. Var ute i garasjen i sted og sjekket ene bakfelgen for de 11 sifferene som skal stå bakpå felgen, og det fant jeg. Spørsmålet mitt er da, hvordan skaffer jeg papirer på dette? Går utifra at kanskje løsningen ligger i å snakke med BMW, siden det er orginale felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hvis du snakker med BMW får du sikkert papirer på hva slags felger bilen er godkjent med i fra BMW. Det gjorde ihvertfall jeg. Men tror kun det står størrelse på felg - innpress og bredde samt dekk størrelse på papirene. Ikke at den spesielle felgen er godkjent å montere på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå