Gå til innhold

Fjerne hylle og bakseter?`Inn med sub.


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Fått meg en fiks idè om at jeg vil oppgradere stereoen littegranne.

Med sorgtungt hjerte tror jeg at jeg vil bytte ut businesspillern, med en eller annen form for standardspiller med noe kraftigere utgangseffekt. Enkel og grei måte å få opp volumet på. Er litt lei av ekstra forskterkere og montering av slikt.

Bak i bilen har jeg plassèrt en panelovn på 1500W, ekstra batteri og en 1F stinger kondensator. Gjemt alt nedi hjulbrønna. Har Falckmedlemskap likevel, så at jeg legger meg i snøen for å bytte hjul er likevel ganske usannsynlig.

Kjøpte forresten en slik et høy/lavnivåadapter, og kan på det varmeste anbefale den. Vanvittig enkel montering, slipper knote med styrestrøm til forsterkern. Vel verdt sine penger.

Subben er en 12" Cadence Wildbeast 4ohmer. Funker rimelig ok for vanlig "husbruk". Men som kjent får jeg ikke mye av trykket inn i kupèen, men det duger.

Tenker jeg skal sette inn en hjeplende 10" i hattehylla. Og da kommer 1000kr spørsmålet. Hvordan i himlens navn får jeg ut den?

Leser rundtomkring at det "bare" er å trekke i to håndtak bak i koffèren, men sånt no har ikke jeg nemlig. Har ikke nedfellbare seter, og ikke har jeg skiluke.

Så mistenker da at jeg må ha ut bakseteryggen, men hvordan. Og nakkestøtter.

selve "benken" er grei, den løsna med et godt rykk, og falt tilbake like lett.

Er jo en hel masse dempemateriale under hylla jeg kunne tenke meg å kaste på loftet for å se om det hjelper litt på trykktapet inni kupèen.

Så i bunn og grunn. Hvordan får jeg ut seteryggen og hattehylla?

Skal lage en liten fotodoku når jeg en gang setter til verks planen min.

Om noen har en pekepinn på hvordan demontère hylle og seterygg så ville jeg satt o'såmycket pris på det.

Hr. Stock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...