Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok diff m/brems (25%) til E28 selges. Utv. 3,07,store typen (210-huset), som tåler mye effekt. Org. på E28 M5,men med annen utv.

Kr. 3000,- + frakt.

98259346 eller PM.

Passer vel også E34 med lett ombygg.

Skrevet

Forklarer det litt bedre jeg:) Har en E30 med e28 m535 motor og kasse. Resten av drivverket er fra 325 ix. dvs at jeg har sykt lav utveksling. hehe. Men denne passer vel verken på driv verket eller oppheng?

Skrevet

Passer & passer...

Den "store" diffen på E30 er vel 188-diffen,dvs mindre kronhjul.

Dette er den samme str. som finnes i bl.a. E28 M5 og E34 med de store motorene.

Kjenner ikke til IX-diffene.

Skrevet

Litt OT her men shit au..

Driver å bygger en sånn bakstilling på min e30 nå og den passer rett opp i traversen på de 4 boltene men bakre feste må bygges custom.

Bestillte meg sviktståls akslinger fra PPF og satt de sammen med de gamle 535 knutene som satt på donor bilen.

Skal bruke indre og ytre nav fra 535`n.

Er det noen her som har gjort dette før som vet eksakt hvor tjukk den "foringa" mellom lager og ytre navet skal være for å få korrekt lagerspenn?

Og ikke minst hvordan få tilpassa offsettet på navet så skiva kommer riktig i forhold til calipperen?

Tror det skal holde til sikkert oppunder 1000hk, gjenstår å prøve :D

Min originale 325diff og vanlige akslinger tåler nesten 800hk :twisted:

Sorry trådstarter for OT i salgstråden din :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...