STM5 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Ok diff m/brems (25%) til E28 selges. Utv. 3,07,store typen (210-huset), som tåler mye effekt. Org. på E28 M5,men med annen utv. Kr. 3000,- + frakt. 98259346 eller PM. Passer vel også E34 med lett ombygg.
323 andreas Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 veit du om den passer på e30 også? Tviler vel men bedre å spørre enn å alltid være uvitende:P
323 andreas Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Forklarer det litt bedre jeg:) Har en E30 med e28 m535 motor og kasse. Resten av drivverket er fra 325 ix. dvs at jeg har sykt lav utveksling. hehe. Men denne passer vel verken på driv verket eller oppheng?
ehrnst Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 det "passer" søk å du finner svar på bakstilling som tåler 1000 gamp:)
STM5 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Passer & passer... Den "store" diffen på E30 er vel 188-diffen,dvs mindre kronhjul. Dette er den samme str. som finnes i bl.a. E28 M5 og E34 med de store motorene. Kjenner ikke til IX-diffene.
STM5 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Bergen. Er behjelpelig med å finne fraktmetode. Posten er vel litt vanskelig pga. vektbegrensing.
STM5 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Har også en åpen diff med 3,64 utvekdling. Dette er også 210--utgaven.... Billig!
Rogeren Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 løp å kjøp!! Dette er sjelden vare!! Jeg trenger det desverre ikke...
STM5 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Nei, 525 har såkalt 188-diff. Den er mindre samt at du må ha andre drivaksler.
Ond Racing Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Litt OT her men shit au.. Driver å bygger en sånn bakstilling på min e30 nå og den passer rett opp i traversen på de 4 boltene men bakre feste må bygges custom. Bestillte meg sviktståls akslinger fra PPF og satt de sammen med de gamle 535 knutene som satt på donor bilen. Skal bruke indre og ytre nav fra 535`n. Er det noen her som har gjort dette før som vet eksakt hvor tjukk den "foringa" mellom lager og ytre navet skal være for å få korrekt lagerspenn? Og ikke minst hvordan få tilpassa offsettet på navet så skiva kommer riktig i forhold til calipperen? Tror det skal holde til sikkert oppunder 1000hk, gjenstår å prøve Min originale 325diff og vanlige akslinger tåler nesten 800hk Sorry trådstarter for OT i salgstråden din
STM5 Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Nei,kjøper hadde plutselig "annet å bruke pengene på"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå