xp1987 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Har et problem med elektrisk vindu Høyre forran. Dette gjelder begge veier(Både opp og ned). Automatikken fungerer ikke, dersom jeg prøve å holde knappen inne for å kjøre det enten opp eller ned, så går den bare et hakk, må derfor slippe knappen, og trykke mange ganger helt til vindue er oppe/igjen, det samme skjer om jeg trykke bryteren litt hardere ned (sånn at det skal gå av seg selv) Jeg har testet bryteren i midt konsolen, ingen feil med den? Kan det være et relè eller vindusheismotoren? I tillegg har armen binders sammen vindusheiseren med ruta, falt ut sporet sitt, noen som vet hvordan denne skal sitte? Ser ut som det er et rundt hakk som skal passe inn i hverandre, eller skal dette være festet med skurer? Sikkert litt innviklet forklart, men håper noen kan gjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xp1987 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hvilke bil er det du har? Har du tatt av dørtrekket å sett om vaieren har hoppet ut av sporet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneide Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Du kan se om du kan bruke dette. Dette gjelder E60. http://forums.e60.net/index.php?showtop ... =anti-trap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå