BMWentusiasten Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Rustfri Sportseksos fra umnitza.com passer 325, 328 og US M3 Er så og si samme eksosen som UUC sin og det eneste som er forskjell er UUC innskripten på endestussene. (utsagn fra bimmerforums). Denne eksosen koster 4700 inkl moms og frakt fra USA. Denne har vært montert på bil i ca 1 uke og skal selges da jeg har fått tak i et Eisenmann effektanlegg. Eksosen er særdeles lett og montere. Plug and play og har en veldig god passform. Bilstein eksosoppheng 2 stk (nye i åpnet eske) kan fåes med viss ønskelig (veil pris ca 300). lyd kan høres Lyden er særdeles lik på min 328 som den er på denne M3'en? på filmen. Beskrivelse fra Umnitza.com Item Description Title: Exhaust - Exclusively from Umnitza By using two completely separate silencers, this exhaust design maintains separate exhaust gas paths from the catalytic converters right through to the outside atmosphere. The result? Awesome sound, unique appearance, and the performance you expect! CLASS LEADING FEATURES: 100% 304 stainless steel construction (including interior parts), all welded. TRUE dual 60mm (2.38") diameter inlet piping, about 1/3" larger than practically all other performance exhausts. Full cat-back system. Completely TIG-welded. Only 23lbs (compare to stock at 49lbs). Fully polished. Deep mellow tone without being overly loud. Why twin silencers? Looking closely at your E36's exhaust path, gases leave the combustion chamber via sequential manifolds, and briefly intermingle in a single collector before splitting back into two paths and passing through the catalyzing and resonating portions of the exhaust. Conventional wisdom holds that inline-6 engines respond well to a shared muffler before exiting the exhaust path. But with the complicated system of components already installed on your, there is little or no scavenging effect left to be had at the rear of the car. What's it like on the car? This starts up and idles with little hint that you have a performance exhaust. But once you tip into the throttle, the deep, pleasant tone and slight burble let discerning listeners know that this is not your ordinary E36. All Exhausts Sold for 'Off-Road' Use Only - No Warranty or Certification is Expressed or ImpliedAs revs increase, the tone only gets sweeter, emitting a wail that only an Italian car can match. Cruising on the highway is blessedly relaxed, with no droning in the middle revs, and a mellow sound on long trips.All Exhausts Sold for 'Off-Road' Use Only - No Warranty or Certification is Expressed or Implied weight savings: it is 25lbs lighter than your original equipment exhaust. extra ground clearance: this exhaust sits higher so it doesn't scrape extra tire clearance: it does not intrude into the wheel opening. versatile mounting height capability for cars that have aftermarket body kit. Link til Umnitza.com Kom med bud...
BMWentusiasten Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Ingen som kunne tenkt seg et rått anlegg?
einar Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 kor mye ska du ha for eksosannlegget da?? hvor befinner d seg?? og sko vist om d passer m3 for d er d jeg har
BMWentusiasten Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 kor mye ska du ha for eksosannlegget da?? hvor befinner d seg??og sko vist om d passer m3 for d er d jeg har Application (Please consult your owner's manual for your application fitment type): All Available for 6-cylinder 1992-1999 E36 (M3, 325, and 328. Not 323). Vel, Produsenten sier at den passer, så da bør det stemme...
BMWentusiasten Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Hva hadde du tenkt deg for den nå da? Eksosanlegget befinner seg i Bergen. bare å komme med bud. ingen som har sagt noe ennå. Eksosanlegget må vekk uansett. om den går for 1000 eller 4000 blir opp til budgiverne... bare for å sette det på spissen. Eksosanlegget er å finne i Bergen. bor sentralt...
Azeton Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 2200kr + frakt. Vært flott om du hadde oppdatert meg underveis
BMWentusiasten Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Fremdeles til salgs...
haavard Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Det passer vell US M3, som har 3 Liters M50. Tror ikke at det passer EURO M3. Hvor langt bak går anlegget?
BMWentusiasten Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Det passer vell US M3, som har 3 Liters M50. Tror ikke at det passer EURO M3. Hvor langt bak går anlegget? Du har sikkert et godt poeng der.... lurte på det, men de pleier nemlig å skrive non-euro e.l. da.... skal sende en mail til umnitza og forhøre meg... ikke sikkert jeg får svar... av og til får jeg, av og til ikke...
BMWentusiasten Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 høyeste budet per d.d. er 2700 + frakt.
BMWentusiasten Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Da fikk jeg svar fra Umnitza hvor jeg spurte om eksosen passer E36 EURO M3: No sir, it doesn’t without major modifications. If you have an M3. Så da vet vi det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå