tmice Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Spør for en venn av meg, han får opp lampen til girkassen når han setter den fra D til P, og av og til fra D til R. Lampa lyser ikke under kjøring. EDIT-- det er sporadisk og ikke hele tiden.. Thx
Sir Hofstad Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Spørs hvordan kassen er mekanisk. Kan være en fille el feil. Og ville sjekket olje.
tmice Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Spørs hvordan kassen er mekanisk.Kan være en fille el feil. Og ville sjekket olje. Thx Skal be han sjekke oljenivået, men jeg mener at det ikke er så lenge siden han har hatt oljeskift.... Er det noen sensorer som holder på å ta kvelden? Diagnose?
Sir Hofstad Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Får masse feil på diag ved feks lavt nivå. Ville sjekket for lekkasje for å sikre at det ikke var mekanisk feil.
tmice Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Får masse feil på diag ved feks lavt nivå.Ville sjekket for lekkasje for å sikre at det ikke var mekanisk feil. Ok, skal sjekke det, men jeg hørte med han å han hadde akkurat byttet olje på kassa, men det kan jo være lekkasje fordet .... Thx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå