SIR Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hei, Skal til å bestille ny sensor til kamakslingen. Sensorkabelen går inni en boks under innsugsmanifoilen, må innsugsmanifiolen demonteres? Klarer man å skifte kabelen utten å demontere denne? Går det ann å skjøte sammen sensorkabelen med den gamle? Er dette en enkel jobb (har skrudd endel før)? Haster med svar! visst den skal sendes med fly slik at jeg har den til imorgen, så må jeg ringe de innen en halltime.
tmice Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hei,Skal til å bestille ny sensor til kamakslingen. Sensorkabelen går inni en boks under innsugsmanifoilen, må innsugsmanifiolen demonteres? Klarer man å skifte kabelen utten å demontere denne? Går det ann å skjøte sammen sensorkabelen med den gamle? Er dette en enkel jobb (har skrudd endel før)? Haster med svar! visst den skal sendes med fly slik at jeg har den til imorgen, så må jeg ringe de innen en halltime. Har skiftet denne selv, å det er ingen problem, du trenger ikke å demontere innsugsmanifoilen, Tror ikke det er noen vist i å skøyte den med den gamle, vet ikke om det går heller. Sender PM, så kan du ringe hvis du vil vite mer
SIR Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Hei, takk for kjapt svar Hvordan kom du til for å plugge i sensorkabelen. Ligger jo midt under der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå