Azeton Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Du har vel satt på nye dyser og chipet den til kompressoren?
|Ole| Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 ville ikkje tru du trenge større dyser og chip når du kunn mater 0.4, syns dette var rart...overlater dette til nokken andre
|Ole| Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 men eg hadde samme problemet med min e30...var falskluft...
|Ole| Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 turbo jah, den drog jah, men ikkje så fryktli bra...ikkje langt over original bil...men no når eg skifta fra innsugs belg til trykkrør kom det seg!!
Azeton Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Har du AFR-måler så du får sjekket at den rundt riktig nivå med bensin?
Azeton Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Trenger bredbåndslambda. innoative koster ikke så altfor mye. Det er ganske viktig og vite at du får riktig bensinmengde! dessuten er det mye billigere enn et motorras..! Greieste er vel egentlig å dra å få Justert den på benk så du vet at alt er riktig. Da slipper du å kjøpe lambda osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå