OLEZZ Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Legger ved bilde av lmm fra bilen min. Sliter litt med ujevn tomgang osv. Tenker da på tråden inni der. Skal alle trådene ha forbindelse? her ser det jo ut som det mangler 1 tråd.
jensemann23 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 start opp motoren, la den gå litt, slå av motoren (få en til å sitte inni bilen og slå av tenningen) så ser du på tråden om den gløder opp ca 2-3 sek etter at motoren er stoppet. hvis den gløder opp et lite sekund er alt ok. Hvi ikke er den bare å kaste rett i søpla:p
OLEZZ Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Nappa ut lmm-kabelen mens bilen gikk, og ingenting skjedde. Bilen skal vel slukne? Antar at den er ødelagt da. pm om noen har
OLEZZ Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Noen som vet hvilke verdier lmm kontakten skal vise om jeg bruker multimeter? både tomgang og belastning.
OLEZZ Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 ingen som vet om bilen skal slukne når man tar ut lmm kabel?
børge Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 nja.. den ska ikke stoppe men svive veldi dårli.. kansje stoppe vis du ruser den opp litt å når den detter på turtalle igjen...
Olelink Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 når du napper ut lmm går vel motorn i nødmodus så den vil gå veldig ujevnt noen sekunder, eventuelt hele tiden, har også på min egen vært borti at den en sjelden gang stopper når man drar ut pluggen.
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Bruker å teste LMM med å ta av plugg. Stopper motor er den sannsynligvis defekt ja. Kan finne OHM osv på tråden min: Tekniske linker.
OLEZZ Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Bilen jager veldig mye fra før, så merka ikke noe forskjell på tomgangen når jeg tok ut pluggen. Bilen stoppa ihvertfall ikke. Ser jo ut som det mangler en tråd på bildet der også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå