dejavu Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 På min 520 -97 mod.,som jeg nettopp har kjøpt og foretatt motorvask på, så ser jeg at det er fuktig rundt lokket til beholderen for servoveske. Før motorvasken var det temmelig grisete der,så en lekkasje må ha stått på over lengre tid. Kan ikke skjønne at olja kan komme fra andre steder,det er helt tørt ellers i motorrommet. Så enten har ikke lokket vært tildsrekkelig skrudd igjen, eller så skal det være en pakning under lokket. Det er det ikke. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Dette er et vanlig symptom på bmw motorer, dessverre. Har hørt det sitter utluftning i lokket, slik at svetting oppstår via denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 hadde samme på min, men var bare å skru til litt ekstra så ble det bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Ok. Takk for tilbakemelding! Har skrudd godt igjen nå, så får vi se om det fortsetter å lekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Kjøp ny o-ring til lokket og skru det extra til så ordner det seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 ..det SKAL være en pakning der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Ja det skal det , men når denne er litt gammel så ser det ikke akkurat som en o-ring. Tipper du finner den flatsklistret helt oppe. Helt sikkert ikke bare du som har skrudd denne o-ringen til litt hardt. Lurt å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå