pengelek Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 95 mod 740`n min med 4,0l maskin bruker ca 0.8 på langkjøring når crusecontrollen er inne på ca. 90 - 100 km/h. Langkjøring hvor crusec. er på ca. 70-80 km/h bruker den ca. 0,9 og bykjøring bruker den gjennomsnittelig 1.6 - 1,8 l. Tråkker jeg mye på gassen hører jeg bare et slurk i tanken og vil ikke en gang tenke på hvor mye den bruker:P Men fra spøk til revolver; Før denne bilen hadde jeg en Volvo 2,5L 170 hester 5 cyl. Og på normal kjøring bruker BMW`en ca. 0,1 - 0,2 l mer på mila, og det er ikke mye!
Olelink Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 fattern uthørte om ettermontering av henger krok på 87'mod 750il'n sin, 16'000 - 18'000 \:D/ og det var ikke avtagbar krok, bare vanlig. Men det skal jo nevnes at dette var hos en Norsk BMW forhandler og at bilen ikke har el-nettet for trekk krok fra før. Er vel noen modeller som har ferdig trekt el-nett samt at en tysk tur eller noe sånt kanskje ikke gjør det noe dyrere. Tyskerne er jo både veldig nøye med arbeidet og en del billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå