Lex-Talionis Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hei. Skal ta av toppen min for å levere den til sveising og diverse oppgraderinger. Har mls pakning, blokka er såklart plana og toppen blir vel plana igjen etter sveising og sånn. Men må jeg gjøre noe med blokka når jeg skal montere igjen? Skal lime pakning, limer man både mot blokk og topp? Skriv gjerne full fremgangsmåte På forhånd takk. Mvh Espen
ehrnst Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 tja, du satser på du får det til å funke? cometic sier det ikke skal limes - til nød kan du lime på over og underflata, ppf sier du skal lime mellom alle lagene. jeg limte min over og under. holdt ikke tett for 5 cent
Frode_E30 Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Hvorfor bruke MLS??? Det er jo sjeldent det holder.. Få gjordt det skikkelig og fres spor og dytt inn pianotråd så slipper du allt det tullet der.
Lex-Talionis Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Okei, da må jeg ut med hele motoren igjen da.? Hvem freser spor til pianotråd da? A-dekk sin 525 holder da med mls og han lader vel 1,5?
325ixturbo Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 3 lags mls holdt ikke tett til meg, men det gjorde 5 lags pakningen fra cometic, jeg ville gått for pyramideringer hvis du først skal maskinere noen ting, koster ikke stort mere enn piano, og da er det ikke pakningen som har begresing lengre.
Lex-Talionis Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Okei, ja skjønner.. Har 5 lags cometic jeg også. Trodde det var mls jeg. hehe.. Har liten lyst til å løfte ut motoren og levere blokka til fresing nå, hvis jeg kan få cometic pakninga tett?
Frode_E30 Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Okei, ja skjønner.. Har 5 lags cosmetic jeg også. Trodde det var mls jeg. hehe..Har liten lyst til å løfte ut motoren og levere blokka til fresing nå, hvis jeg kan få cosmetic pakninga tett? Hvor surt blir det ikke når du har montert ALLT ferdig og pakningen ikke holder tett?? Pianotråd holder i massevis hviss ikke du satser 700hk+++
Lex-Talionis Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Joa, er surt det også.. Får se ann litt hva jeg gjør. Vet du prisen på fresinga og tråden? Hva må demonteres på blokka når den skal til fresing? holder det med å bare ta av girkassa?
Frode_E30 Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Joa, er surt det også.. Får se ann litt hva jeg gjør.Vet du prisen på fresinga og tråden? Hva må demonteres på blokka når den skal til fresing? holder det med å bare ta av girkassa? Du får ringe oslo sylinderservice eller cylmo og høre Hva dem tar. Har hørt det koster 2500,-/3000,-
Lex-Talionis Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Okei, da prøver jeg det. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå