Hawkon88 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default fler bilder kan sees lengre nede på siden. ----------------------------------------------------- jeg har en 91 hvit 520ia sedan. bilen er bulkfri- med noe rust. (ingenting kritisk) annet enn at jekken gikk gjennom kanalen pga gammel skade. ellers ser bilen ut til å være rustfri under. jeg fikk ingen anmerkninger på at jekken hadde gått gjennom kanalen på eu- og i følge mekanikeren, er det bare til å punkte på en ny tynnplate. bilen er tectylert under for noen år siden. BILEN HAR SKILT OG BETALT ÅRSAVGIFT! 1,5år igjen av EU! motor er delvis demontert, men alt av deler ligger klar til å bli satt på plass (radiator, og småledninger) ny automat girkasse montert (men elektrisk kontakt passer ikke i ledningsnettet) Den gamle girkassen følger med, slik at en kan bytte ledningsnettet i nye girkassen, fra den gamle. evt kan den bygges om til manuelt gir. dørlås og muligheten til at førerdøren holder seg på plass, er ødelagt- men orginale, nye deler følger med. (1000kr) nye bremseklosser framme. kmstand nesten 280- døde piksler gjør at det er vanskelig å lese. bilen ble eu godkjent i april i vår, og er en grei bruksbil når den fungerer. orginallook hviteblink rundt hele. senkefjører (20mm) montert på dempere, uten absføler kan følge med. leveres med hakkapelita 4 piggdekk (noen pigger vekke, men omtrent ubrukte dekk) på 15" alufelger og 15" sommerdekk, husker ikke stand på disse, men husker jeg rett- har de 1sessong igjen. mot pristillegg kan 18" m parallellspoke felger med grei kant følge med. (225/255) selges "uansett pris" da jeg må ha en bruksbil, og ikke har tid til å skru på denne selv. visning og salg etter avtale, tidligst søndag, og i neste uke. Uten 18" felger mener jeg at denne bilen er verdt 6-7000 i deler.(1000 i blinklys, 3-400 for gråskinntrekk- helt bruks ok slitt, 1000 i intr, (en rift i førersete, men langt i fra så gale som kan forventes av en bil med nesten 280 på telleren) grenrør og effektanlegg 1500-2000 (usikker på merke) jeg betalte 3000 for girkassen som står montert nå, ny castrol olje og filter, fra 94 320 160 000km, og 1500,- for m50b20 som trenger å byttes pakninger på, da den drypper litt olje, men starter hver gang, og går helt fint. batteriet kostet vel 700 hos biltema i vår. usikker på om signalkabler og strømkabel til forsterkeren ble stjålet med anlegget- men hvis ikke ligger det to lengder med dls signalkabel. plusskabelen er jeg usikker på størrelse- men var vel over 24cm2 husker jeg rett. bilen ble robbet som følge av at fører dør ikke var låst. bilen mangler derfor cd spiller. kan være behjelpelig med å sveise kanalen. må taues. kom med bud! høyeste bud før neste helg (utgangen av sept) får bilen. bilen står på straume/sotra utenfor bergen. jeg vet bilder selger- men jeg jobber døgnet rundt ut denne uken, og får ikke tatt bilder før i neste uke tidligst. tlf: 41 67 73 55 smilussmil@hotmail.com har noen tid/lyst å få bilen kjørbar igjen, kan jeg betale for å få andre til å gjøre jobben. forutsatt at de vet hva de holder på med. innbytte mulig. helst i driftsbillig 2-3seter med vertikal åpning av bagasjerom. maks 20 000 i mellomlegg. må ha skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 pris satt til 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 bump. bilen går på dynga snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 hei har du bilder av bilen ?? eller e den gått i bosset ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Si ifra om du bosser den da, så kan du få sette den på min far sin jobb litt bortenfor huggeriet på Lønningen. Så skal du heller få vrakpantpengene av meg, kontant. Vraker du den hos huggeren kan du regne dager/uker ventetid. Jeg får meg bil, du får deg penger, kontant, enda raskere. Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Fått tatt noen bilder av kjerra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 bilen står framdeles tilsalgs. nå har jo seff mobilen streiket, så har mobil uten kamera. :@ vet det virker useriøst- og det er ikke meningen, men slik er det no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 jeg kom på at jeg har jo faktisk noen bilder på pcen. bilen framstår slik som dette (med hvite blinklys) pr dags dato. dog med delvis demontert panser, og litt nedsotet nærlys og blinklys framme. + svartlakkerte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 felgene er også tilsalgs- men da til en annen pris. 255/45?r18 bak, og 225dekk framme. greie dekk rundtom. den som kjøper bilen, kan også kjøpe felgene. om jeg selger felgene løst blir ikke gjort før bilen er vekke i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 JEG er interessert i chassisnr og skilter om den skal høgges, kan fint betale litt over vrakpant for dette om noen kjøper den som delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 det får evt bli opp til deg og kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34owner Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 hva skal du ha for bare felgene? pm meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 det brune på bakfangeren på bildene er drit. (jeg kjøpte felgene 3dager etter bilen, da bildet bak ble tatt) bilen ble seff vasket etter dette, og ble polert med nøysomhet en gang i sommer. meget blank og fin i lakken (har jo stått en stund no, men lett å få glansen tilbake igjen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå