Dr_S Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=477585
BMWPower Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Bra bilder, til å med fått med når vi er i full arbeid med å bytte til banedekk, ikke verst Og ja, et fint bilde av motorrommet mitt. Bra jeg hadde innvestert i nye beholdere før treffet
Jonner'n Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 ///Mysild skrev: hurra min bil var det du som kom samtidig som meg til shellen på skedsmokorset? litt seine...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 ja hehe.. du kjørte forbi i ei jæ... fart, så jeg måtte henge meg på var noe kjent med bilen i farta der... men hadde en på slep så måtte vente på han i en evighet
Halvor89 Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Dårlig...! Jeg så ikke min Men fine bilder ellers
nbnilsson Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Har også tilgode å se Gubbebilen min også..Sett mange hundre bilder uten et snev av min..Ingen som har et bilde av blå E-60 med sorte rh felger????
Glenno Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Fine bilder Dr_S. Grådig fine touringer som var fint line opp side ved side der på søn .
Dr_S Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 nbnilsson skrev: Har også tilgode å se Gubbebilen min også..Sett mange hundre bilder uten et snev av min..Ingen som har et bilde av blå E-60 med sorte rh felger???? Kan ikke huske å ha sett noen E60 denne helgen jeg...hvor sto du?
sh0rty^ Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Noen som vet ossen motor det er i denne bilen? Er ikke dette en dtm bil egentlig tro? Mener det var ruud racing eller noe som hadde en cossie motor i denne tidligere? Mener jeg leste det i et eller annet gatebil blad.
Steffan C Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Aha, så det var du som tok det bilde . Vet du om MH-Foto eller Leifen var til stede i helga? Savner noe action bilder av 540'n .
Dr_S Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 sh0rty^ skrev: Noen som vet ossen motor det er i denne bilen? Er ikke dette en dtm bil egentlig tro? Mener det var ruud racing eller noe som hadde en cossie motor i denne tidligere? Mener jeg leste det i et eller annet gatebil blad. Det stemmer, gamle til Ruud med cosworth motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå