Disaster Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Beskrivelse Utrolig sprek og velfungerende,nylig EU godkjent,mye nye deler siste år (kvitteringer følger).STRØKENT svart Mtech skinninteriør,nye 17 felger å 225-45 dekk,som nye vinterhjul,Nytt effektanlegg å KN filter,nye sota baklys,Bra anlegg med forsterker å subb.Selges rimelig. Anonseselgere å sms besvares ikke. På gjenhør for en hyggelig bilprat...Glemte å si at ALT av m3 styling er på bilen,også el speil.Black Angeleys blir montert nytt.PS:d e FÆLE baklysa gis bort,nye sota e på vei. Bilen KM 200000 Står i Troms Årsmodell 1995 Karosseri Coupe Kjøretøygruppe Personbil Motorstørrelse 1800 ccm Drivstoff Bensin Ant dører 2 Ant seter 5 Farge Sort Utstyr ABS Airbag Alu. felger EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Farget glass Kjørecomputer Kurve/tåkelys Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinn Soltak Sportsseter Sportsunderstell Kontakt Selger torstein Knutsen Telefon 91696986 SMS tullinger!! besvares ikke, er du interessert så ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Ser han kun ønsker telefonsamtaler, men jeg ringer ikke så sent på kveldene. Tenkte jeg skulle slenge inn et lite spørsmål her. Hvor mye hadde han tenkt seg for bilen? Min bror skal ha seg ny kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 He he er vel ikke sent på kvelden nå!! bare ring du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 65. Snakket med eier og svært seriøs. Jobber som oppretter og kjøper og selger litt. Ikke noe betenkligheter for å handle bil av han jeg i alle fall. I tillegg er den EU-ok nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsknu Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hei jeg sover ikke kl 21 30 Men har liten tid til å besvare spørsmål i forum,ring meg heller for en hyggelig prat,kjøper å selger biler på hobbybasis,obs kun BMW og bare 3 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsknu Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Glemte det.Har også en meget rå 325 med masse utstyr å skrudde BBS ASA felger med nye 225-40 dekk,kan selges med ett helrått Polk Audio/Rocford fosgate anlegg,nytt med kvitteringer,bilder av denne kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsknu Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg