Lightning Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 HeiKul bil _ Hvor kjøpte du forskjermer og hjulbue? Mener det ble kjøpt orginalt på BMW forhandler. Dobbel så dyrt, men mye bedre rust behandlet det orginale blekket i forhold til uorginalt. Takk for tilbakemeldingene. Varmer det.
Lightning Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Vil bare ønske alle en god jul og godt nyttår.
Tsf Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Fått kerskin felgene dinne nå ? fin e30 du har men skulle våre litt lavere
Lightning Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Nei har ikke fått felgene enda. Ikke veldig imponert over dette nei.
EirikL Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Skjer det noe med felgene, eller har det skjedd noe annet spennende med bilen i det siste?
Tiseth! Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Fin e30 se etter en blå og svart moped til sommeren så ser du meg, bor på kvål jeg også skjønner du
Lightning Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Skjer det noe med felgene, eller har det skjedd noe annet spennende med bilen i det siste? Heisann Eirik. Det sies ar felgene er rett rundt hjørnet. Men det er noe som er blitt sagt i lengre tid. Håper jeg får disse til sommeren i alle fall. Ellers er det lite som har skjedd i det siste ja. Må bygge om veivhusventilasjonen. Jeg får turbotrykk ned i ventilasjonen. Kjører jeg med dette over lengretid så vil nok simmerringene på motoren hoppe ut. Når dette er gjort må jeg vell, en tur på biltilsynet å prøve å få dette godkjent. Det er i allefall det som er planen for sommeren.
Lightning Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Fin e30 se etter en blå og svart moped til sommeren så ser du meg, bor på kvål jeg også skjønner du Takk for det. Du får hilse når du ser meg.
Naitsirk Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 dette gir meg ett nytt giv til å fortsette med min pen bil
Lightning Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 dette gir meg ett nytt giv til å fortsette med min pen bil Artig å høre sånt. Felgene mine er til salgs.
Lightning Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Endelig kom felgene. Må få si takk til Jonas på forumet for tipset. Ble drit bra syns jeg. Takk takk Jonas.
Lightning Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Dårlige bilder. Ble for mye snø i dag så jeg fikk ikke bilen ut. Var en liten tur i ut går. Skal bli godt når snøen forsvinner og får tatt skikkelige bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå