EirikL Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Dæven døtte, dette ble tøft! Mulig det har gått meg hus forbi, men er det 16 eller 17"? Blir spennende å se bilen "live" til våren
Lightning Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 9*16 225 40 16. Godt fornøyd ja. Jeg liker ikke at felga forsvinner inn i hjul huset så syns selv det ble meget bra. Eirik du må oppdatere linken din i signaturen. Går ikke å klikke på den lenger. Dette skjedde vell i forbindelse med om leggingen av siden.
EirikL Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Dette ser virkelig bra ut! Litt mer senk hadde ikke vært dumt, men veiene her i trøndelag tillater kanskje ikke grussleiking
Lightning Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Fra en fylle tur te oppdal. Karsk lag heim te Terje Tysland
Lightning Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Ja, jonas. Første langtur, Ikke helt i mål ennå, Men det blir vell etterhvert. Har ikke fått insprøytingen som jeg vil. Plus at jeg må gjøre noe med veivhusventilasjonen. Hvet ikke helt hva, men en form for enveisventil eller noe. Får litt for mye trykk i bunnpannen gjennom ventilasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå