tmice Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hvordan får jeg kartet fra split til full? når jeg endrer i menyen er det bare PIL skjermen som blir stor ikke KARTET, det er da borte.. 2004 E46 16x9 skjerm... Thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 når den pila er der så må du trykke en gang til så kan du velge kart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 når den pila er der så må du trykke en gang til så kan du velge kart. DVS at jeg skal trykke på knappen nede til høyre? kommer ikke da bare valgene over destinajson o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 DVS at jeg skal trykke på knappen nede til høyre? kommer ikke da bare valgene over destinajson o.l?Det stemmer, men du må trykke på knappen nede til høyre og velge "pil-tilbake" øverst i den menyen som kommer opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå