Steffan C Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Da skal det igjen være mulighet å skaffe hvite & sorte glass bak til E34 Touring . Info her Dette er en kjempe oppgradering og et must mener nå jeg. Har selv montert slike to ganger, en grei jobb, DIY her .
Glenno Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Om jeg får tak på og av den typen så skal jeg nok finne ut hvor du bor, he he .
Steffan C Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Om jeg får tak på og av den typen så skal jeg nok finne ut hvor du bor, he he . Blir ikke billig! Ville prøvd å bytta de selv .
Glenno Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Om jeg får tak på og av den typen så skal jeg nok finne ut hvor du bor, he he . Blir ikke billig! Ville prøvd å bytta de selv . Det har du ikke hjertelag til, he he
///MPower Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 så de hadde fått de på en svensk side også. http://www.vparts.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=428 får håpe de får inn "smoked" også da eller så får eg no bare bestille gjennom han fyren. supert at dette blir laget igjen.
Gunnar Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Pent! Dette blir prikken over i'en, Glenno.
Jonass Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hmm, ser prisen er 1200kroner nå. tror jeg betalte bare 5-600 hos radicast for noen år siden. Og de ligger enda i eska fordi dama syns det er finere med hel røde baklykter(lakka den orange delen rød, lik farge som resten av lykta)
Glenno Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Pent! Dette blir prikken over i'en, Glenno. Ja det hadde jeg gjort seg det nå Gunnar, for drar mye ned når ikke alle lyktene er like rundt. Sett med tanke på at lyktene er blanke foran/side og baklyktene er hvite, burde jeg byttet de andre lyktene freme? (Skulle gjerne hatt baklyktene i samme blankeheten som foran/side skulle det vært helt perfekt nå men det er vel helt umulig få).
Astri Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Bytt blinkersene fremme til slike som eg har Glenno.
Hawkon88 Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 glenno: kjøp 520en min, så får du med hvite blinklys..
Steffan C Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Sett med tanke på at lyktene er blanke foran/side og baklyktene er hvite, burde jeg byttet de andre lyktene freme? (Skulle gjerne hatt baklyktene i samme blankeheten som foran/side skulle det vært helt perfekt nå men det er vel helt umulig få). Nei, ikke bytt til vanlige hvite fremme, de passer ikke så godt til hovedlyktene utseendemessig .
Glenno Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Sett med tanke på at lyktene er blanke foran/side og baklyktene er hvite, burde jeg byttet de andre lyktene freme? (Skulle gjerne hatt baklyktene i samme blankeheten som foran/side skulle det vært helt perfekt nå men det er vel helt umulig få). Nei, ikke bytt til vanlige hvite fremme, de passer ikke så godt til hovedlyktene utseendemessig . Med fare for å fornærme noen så må jeg ha en jeg få ha en personlig mening også så det var sagt først . Jeg syntes hvite blinkere kan se veldig billig ut på enkelte farger noen biler har. Blanke/klare får fram mere moderne preg frem men selvsagt bør det også følge en felles tråd rundt. Ja tror jeg beholder de slik de er pr. idag men mulig jeg tester ut silver pærer foran.
Steffan C Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Ja tror jeg beholder de slik de er pr. idag men mulig jeg tester ut silver pærer foran. Klokt valg syns jeg. Og silver pærer er et must i alle hvite/klare blink .
Jonner'n Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 jeg tok bare oransje pærer jeg, også hadde jeg no sølvspray som jeg spraya på enden.. funker det også.. og glenno: da slapp vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå