Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Om jeg får tak på og av den typen så skal jeg nok finne ut hvor du bor, he he ;-):-).

Blir ikke billig! Ville prøvd å bytta de selv :lol: .

Det har du ikke hjertelag til, he he :-)

Skrevet

hmm, ser prisen er 1200kroner nå. tror jeg betalte bare 5-600 hos radicast for noen år siden.

Og de ligger enda i eska fordi dama syns det er finere med hel røde baklykter(lakka den orange delen rød, lik farge som resten av lykta)

:shock:

Skrevet
Pent! Dette blir prikken over i'en, Glenno. :)

Ja det hadde jeg gjort seg det nå Gunnar, for drar mye ned når ikke alle lyktene er like rundt.

Sett med tanke på at lyktene er blanke foran/side og baklyktene er hvite, burde jeg byttet de andre lyktene freme? (Skulle gjerne hatt baklyktene i samme blankeheten som foran/side skulle det vært helt perfekt nå men det er vel helt umulig få).

Skrevet
Sett med tanke på at lyktene er blanke foran/side og baklyktene er hvite, burde jeg byttet de andre lyktene freme? (Skulle gjerne hatt baklyktene i samme blankeheten som foran/side skulle det vært helt perfekt nå men det er vel helt umulig få).

Nei, ikke bytt til vanlige hvite fremme, de passer ikke så godt til hovedlyktene utseendemessig :) .

Skrevet

Nei, ikke bytt til vanlige hvite fremme, de passer ikke så godt til hovedlyktene utseendemessig :) .

Med fare for å fornærme noen så må jeg ha en jeg få ha en personlig mening også så det var sagt først :wink: . Jeg syntes hvite blinkere kan se veldig billig ut på enkelte farger noen biler har. Blanke/klare får fram mere moderne preg frem men selvsagt bør det også følge en felles tråd rundt.

Ja tror jeg beholder de slik de er pr. idag men mulig jeg tester ut silver pærer foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...