Spiritus Sancti Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Legger ut noen bilder.. Kjøpte meg nytt kamera i sta (Canon eos 1000D) Så har tatt noen bilder av e36'n.. Vurderer og selge den og btw.. Hva tÿcks?
Rayman Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Bra bilder og veldig fin bil så strøken ut, nylakkert?
Spiritus Sancti Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Takk, takk:) Lakkert i fjord sommer..
Ivanrogov Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Litt kjedelig plass og fotografere kanskje? Var ingen av bildene som ga meg en god følelse. Ellers så mangler vel bilen et senkesett? Ser litt dumt ut med mye plast, og skyhøy bil! Men fordel til vinteren...
-Anders- Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Den står på stylter og litt til, men ellers ser den nice ut. Litt mørke bilder kanskje? Og hvorfor ingen bilder av ræva?
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hadde absolutt gjort seg å få på senk ja.
ChrZZ Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Flott bil, men kan ikke si jeg likte denne komboen her: AE ringer ytterst i originale lykter, med gule parklys attpåtil.. Samt, hvordan er interiøret? Er det standard stoff jeg ser, eller er det stoff+sport?
BreitBau Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Flott bil, men kan ikke si jeg likte denne komboen her:AE ringer ytterst i originale lykter, med gule parklys attpåtil.. Samt, hvordan er interiøret? Er det standard stoff jeg ser, eller er det stoff+sport? Åsså er det montert feil på lyktene ser det ut til.. Linseglassene er byttet om?!
Spiritus Sancti Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Hehe, masse greier gitt.. Bilen er senka 0 bak og 40 foran.. Skal senkes 40/60 til vintern.. Skal deretter selges til våren igjen.. Det er sports intreør i grått stoff. Med stoff matter og svarte dørsider.. Parklyset lyser ikke, er bare blitsen eller noe som reflekterer! Har jo kobla ringene via parklyset, og fjærna hele parklyset.. Fargen er house of color svart med røde flakes.. Grunnen til at det kun er en ring i hver lykt er at den ene ikke funker, så har kobla ut tilsvarende på andre sida så det ikke skulle se helt bjarne ut.. Mulig lykteglassene er bytta om.. Får bytte om igjen når jeg bytter ringen som ikke funker.. Ellers takk for ros, skal ta noen flere seinere i uka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå