Zap Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Har fått tak i ett M-ratt fra en 2003 modell som jeg skal bytte ut med mitt multifunk. ratt på min 2002 modell. Lurte på om dette bytte bare er 'rett frem' eller om det er noen forhåndsregler jeg må ta. Tenker på airbag, ledninger osv. K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Her er en link til pdf dokument som forklarer fremgangsmåten, det er rettet mot BMW X5, E53 men dette er måten å gjøre det på http://x5world.com/pdf/Heated%20wheel%20retrofit.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Med tanke på airbag og problemer med airbagsensor i etterkant: ta av strømmen på batteriet i 10min (og la den være av) før du begynner. Da slipper du, potensielt, at airbag-lyset står på konstant etter at du har byttet rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Alt dette står beskrevet i pdf dokumentet: IMPORTANT: REMOVE AIRBAG FUSE FROM THE FUSEPANEL IN THE GLOVEBOX. Failing to do so may cause the airbag to explode in your face and/or cause the airbag light to come on in the dash. This will require resetting the light at the dealer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Takk for raske tilbake meldinger Da er det bare å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå