Bimmerhansen Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Selger mine AEZ simas x felger. De er 8.5 brede med stor kant! 2 Dekk er meget bra 2 Dekk er helt nye. dekk dim er 225 40 18 så er noe strekk, meget pent syntes nå jeg:D Kvittertingen på felger og dekk kan fremvises 17926 kostet de nye (felgene) Alle dekkene er nylig avbalansert og de har ikke noe kaste eller vobrasjoner som jeg har merket'! Disse har sitte på en BMW z3 og passer alt av BMW " 2 felger er noe kantkjørt " 1 felg er strøken Typisk for disse er at klarlakken på kanten oksiderer, det har delvis skjedd her også, men er bare å pusse opp igjen kanten så er de meget pene Link med bilder under Pris er bud http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Beklager at jeg kverulerer, men hvis 2 er noe kantkjørte og en er strøken. Hvordan er den siste? Du burde forresten også legge ut innpress på felgene her (ET) da dette har litt betydning på hvilke BMW de passer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 haha.. det er ett godt poeng du har der:D er egentlig bare 1 som er kantkjørt, 2 som har litt skade i klarlakk og 1 helt fin.. Innpress er jeg litt usikker på... men har brukt de på e36 og 46 samt z3. Men skal finne ut innprress. Takk for tipset:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Ingen som er int? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 funnet ut av innpresset ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 er vel rundt 40et, impresset altså.. passer ikke noe greit på 5-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 sorry det har jeg hekt glemt, står det på baksiden av felgen ell`? skal sjekke nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 info som stod på baksiden av felgene ET: 35 LK: 120 8.5 x18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 oki da passer den dårlig på e34 vertfalt hehe e på jakt etter et18 eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 vet ikke hva slags innpress det er på 5 serie jeg, har kun hatt 3ère Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 5 og 7 serie har rundt 15 mm inpress, husker ikke nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 men bud mottas, innpress på disse er i alle fall 35:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå