Mack10 Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Noen som vet om jeg må flytte på, evt ta av dynamoen om jeg skal få av oljeadapteret for å bytte denne pakningen? Bilen er en 318 E46 99 mod.. Takker for svar!
Mack10 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Er vel noen som har gjort dette før? Må vite dette snarest før bilen min dør av blodtap...!!
TheBirg Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Ring orginalforhandler\verksted da vel ? Det er ofte ikke så skummelt som man tror.
Mack10 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 De hadde ikke tid å behandle saker over tlf.. Er det noen som har peiling på dette om jeg må av med dynamo? Mye stress da denne går rundt mange reimer osv osv.. Er vel ikke bare bare og hive denne av og så plukke den like lett på igjen?
Ond Racing Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Ja den må av eller så kommer du ikke til alle boltene
Mack10 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Ja, det ser desverre sånn ut.. Men må man være tryllekunstner for å ta av denne selv? Tenker da på alle reimene som er der.. Eller skal ikke disse stå i en viss posisjon?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Får du problem med reimene kan du sende meg PM skal jeg sende deg bilde.
Ond Racing Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Ja, det ser desverre sånn ut.. Men må man være tryllekunstner for å ta av denne selv? Tenker da på alle reimene som er der.. Eller skal ikke disse stå i en viss posisjon? Neida dette fikser du lett selv! Bare å løse opp strammeren så tenker du att alle reimene skal være "yttersving" hvis du skjønner hva jeg mener Bare husk å koble av batteriet så du ikke kortslutter noe der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå