Gå til innhold

hvordan ta av org girkule på 325ix e30 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ein viss teknikk på og ta av girkula? har prøvd og vridd og dratt litt i den, men den virker som den sit veldi godt. Kva skal eg gjere? :)

Takker for tips :)

Skrevet

sett den i 2dre gir. og sett deg så du får stanga mellom beina. dra som f rett opp. pass på så du ikke får deg en på trynet i samme slengen. hender dem sitter noe inni helvete fast

Skrevet

Ja dette er omtrent som russisk håndbak hvis den ikke er slitt i innfestningen.

En ting jeg lurer på er hvordan man får de til å sitte skikkelig igjen når de først har blitt litt slarkete.River av min titt og ofte ved litt inspirert kjøring,sist på banetreffet(bmwccn) i helgen.

Enda godt det ikke er som ford,siden de gamle 4 trinns kassene dem hadde en innfestning av en såpass dårlig type,at du plutselig satt med hele stanga i hånda.

Skrevet

Pass på trynet ja..Jeg brakk nesa for tre uker siden på denne måten :P

Jeg mente å sitere til denne historia,men kunne ikke komme på hvem som hadde gjort det,så jeg lot være.

Skrevet

Vil da tro det.

En brekt nese er ikke verdens undergang,selv om det ikke er så altfor morsomt å få det.

Men at situasjonen er litt komisk,det er ikke til å stikke under en stol.

Skrevet

haha.. hatt samme problemet sjøl.. trudde den var skrudd, bare satt som faen.. så fant fram vannpumpetanga, og starta å skru. men ødla jo kula bare da. så når all skumgummien var borte, så fant je ut at den ikke var skrudd, så reiv je i den, å fikk et blått øye gitt..

• 3 weeks later...
Skrevet

Har ikke med girstanga å gjøre i det hele tatt, men tenkte jeg skulle tilstå en tabbe selv. Skifta demper på bilen i sommer, hadde framdemperen i en fjørklemme av den virkelig store typen!.

Skrudde og skrudde sammen, siste jeg hører er et pling, så står jeg der, plutselig uten briller, og lurer på hva faen som nettop skjedde!

Klemma skulle holde 2,5t, så må vel ha glidd av på et vis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...