TOREBMW Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 har en 525ix som er i meget god stand til salgs eller bytte i noe annet bmw utsyr: el.vindu el.dobbel takluke nivåregulering kjørecomputer ac org.hundenetting org.gardiner i bakruter hengerfeste 18"sommer med nye dekk og 17" vinter på nye dekk delskinn interiør fra m5 med armlene div. m5 detaljer utvendig som sidelister osv. kjørt 222.000km usikker på pris men er gjerne intresert i inbytte eller jevnt bytte i annen bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Mulig og se noen innvendige og motor rom bilder? Girer pent, og oppfører seg ellers perfekt antar jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Mulig og se noen innvendige og motor rom bilder?Girer pent, og oppfører seg ellers perfekt antar jeg... skal ta noen bilder invendig imorgen jeg..alt oppfører seg som det skal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hvor holder du til da? Og aner jeg ett tilhengerfeste bak der? Kunne godt tenkt meg en god erstatning for turboen og vitaraen, og dette er jo just det. Overhodet intr. i en e34 med turbo?Orginalt en 88 mod 520 med m50b25 som lades ca 05. Går tilsynelatende smertefritt.... Bla bla bla.. Ikke noe utstyr overhodet, men er pen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Hvor holder du til da?Og aner jeg ett tilhengerfeste bak der? Kunne godt tenkt meg en god erstatning for turboen og vitaraen, og dette er jo just det. Overhodet intr. i en e34 med turbo?Orginalt en 88 mod 520 med m50b25 som lades ca 05. Går tilsynelatende smertefritt.... Bla bla bla.. Ikke noe utstyr overhodet, men er pen da. det er hengerfeste som ble montert i 2006 på den..er igrunn ikke intresert i sedan bil siden jeg trenger plass til barnevogn.sitter og ser etter en annen type bmw for og prøve noe annet..er kjempefornøyd med denne bilen,en av de bedre e34 jeg har hatt og kjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Men sånn ca hvor er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 har du tenkt paa pris? Er den EU ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 har du tenkt paa pris? Er den EU ok? holder til i haugesund.bilen er eu godkjent i juni 2008.pris er eg ikke sikker på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 et bilde invendig før rengjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Cirka pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 beklager å måtte si det men det der er ikke m5 stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 beklager å måtte si det men det der er ikke m5 stoler. ble ihvertfall skrudd ut av en m5 touring!! gikk utifra at det da er m5 stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 sånn er m5 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har du tenkt paa pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg