Gå til innhold

Carsoft feilkoder - Trenger oversettelse av feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte diagnose på bilen i dag, og fikk opp noen feilbeskjeder, alle på tysk selfølgelig, så trenger noen "kyndige" personer som kan oversette.

Single diagnosis Inst. Cluster - Status: ERROR ! Module Info : Instrument Cluster

Version: Standard Version

Hardware Nr. : 4.4 !

Software Nr. :17.17 !

Generations Nr: 3 !

Code index :AA !

Production Date: 31/92

10 - Tankgeberspannung nicht plausibel

17 - Einspritzsignal ti (TQ) nicht plausibel

15 - Wegsignal vom Tachogeber nicht plausibel -

Single diagnosis completed

Single diagnosis ZKE / ZVM - Status: ERROR ! Module Info : ZKE / ZVM

Version: Power Lock Module ZVM 2

Production Date: 4/F8 zke2.dxt

22 Stromgrenze überschritten! Überprüfen Sie die Leitungen vom Modul zu den Antrieben auf Kurzschluß. Überprüfen Sie bitte die ZV-Antriebe!

4 Stiftkontakt ZV - Antrieb Fahrertür fehlerhaft! : Überprüfen Sie bitte die Leitungen und die Sicherung des ZV- Moduls und die Leitungen zu den Stiftkontakten. Ist die Mechanik in Ordnung? (ZV- ansteuern!)

27 Fahrertürkontakt war über 16 Minuten aktiv! - Die Türe war länger als 16 Minuten geöffnet. - Kein Fehler! Bitte Fehlerspeicher löschen!

23 Stromgrenze überschritten! Überprüfen Sie die Leitungen vom Modul zu den Antrieben auf Kurzschluß. Überprüfen Sie bitte die ZV-Antriebe!

22 Stromgrenze überschritten - Überprüfen Sie die Leitungen vom Modul zu den Antrieben auf Kurzschluß. Überprüfen Sie bitte die ZV-Antriebe!- Single diagnosis completed !

Dette forstod jeg lite utav siden mine tyskkunskaper ikke strekker seg lenger en noen enkle fraser fra 80-talls serien Derrick

:lol:

Takker for svar

Skrevet

inst cluster error bør du ikke bry deg om det er en feil i selve carsoft programmet,for meg ser det ut som du har en feil på strømmen til bilen,elektronikken i bilen skal være aktiv i 16 minutter etter at motor er slått av,de fleste modulene viser at du overskrider den grensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...