tic`n Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Skulle hatt tak i senkefjærer til 88 e30 touring 320i. Trenger ikke være papirer på de, men burde helst være såpass pene at men ser nummerene på de. Ser i hovedsak etter 60/40, men 40/40 kan også være intr.. Pris: så rimlig som mulig.. Helst i oppland/hedmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Om de på sedan er like har jeg 60/40. De er lite brukt.Så nr synes nok.Er både billige og befinner seg i Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Hvist coupe fjærer passer så har jeg helt nye som jeg selger for 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Er vel stivere fjærer bak på Touring mener jeg. Har et sett med Apex 60/40 til 325i Touring som skal selges så snart jeg får tatt det av. Brukt ca et halvt år. Må vente med å ta det av til jeg får det nye jeg skal montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Litt usikker på om det passer fra sedan og coupe. Fikk bare høre at jeg måtte ha fra minst 320 på grunn av vekten på motor.. Pm sendt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 du må ha til 6er og du må ha til touring. da de bak på touringen er stivere, sedan fjærer passer men blir gjyngete på raua.og det er meget ubehaglig og bilen blir ikke så forutsigbar ved litt aktiv kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Fjærer kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå