hylle Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hei, fikk plutselig et problem med kassen idag, er en automatkasse, og det er en wire som har røket like ved kassen. så, hvordan fikser man dette? noen gode løsninger?!?? takk!!
Bimmerlars Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Litt vanskelig å se på bildet, men har den ryki tvers av? Da er det bare å ringe BMW og bestille en ny. Den går opp til sjalteren i kupèn, gjennom girkassetunellgulvet
Astri Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Det er den vireren til gira dine. Den går opp til girstanga. Skjedde på gamle automatkassen min. Du må bestille ny og da får du med ny sånn vinkel som skal skrus på. Dette for at det skal være nøyaktig.
hylle Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 okei, takk for svar! håper bmw kr.sand har dette inne på lager!! vil hjem til høstferie! hehe.
Astri Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Hmm, bavaria haugesund måtte bestille iallefall. Sjeldent de har varer til gamle biler på lager føler eg.
hylle Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Hmm, ingen som har forslag til midlertidig løsning på dette da? wiren har altså røket/hoppet av helt nede på enden.
Astri Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Hehe eg lagde ein midlertidig løsning på dette mens eg venta på ny wire.. men da stemmer ikkje gira dine med det som viser i displayet i speedon. Så du må lete deg frem til gira. Eg prøvde å spleise wieren fast i den harde pinnen. Den hadde vært lodda tidligere før den slet for meg, men eg brukte noen små små "eksosklemmer" og satte de fast i hverandr med... Litt vanskelig å forklare men kanskje du forstår ka eg mener?
hylle Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 heheh, jess.. har fått en midlertidlig løsning nå, nesten det samme som du sa der, så da står den i revers når den står i park inne i bilen. og i revers når det er drive. ha ha. men det ordna seg og jeg kan komme meg hjem på ferie, satser på at bavaria stavanger klarer og levere på ei uke! -hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå