howie Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Min 520i, 95mod, E34 har begynt og lukte bensin. Den lukter ikke bensin når den er kald og står parkert, men kun når den har vert i bruk og motoren er varm. Lukter ingenting fremme ved motorommet, og heller ingenting inni cupèn. Lukten er mest intenst fra midten og bakover når man står på venstre side på bilen. Kjenner ikke bensinlukt ifra eksosen. Men kjenner lukt også bensinlukt på høyre side og bak. Så feilen er bak et sted, tanken er jo også bak. Men det har ikke dryppet noe bensin når den står parkert, så må være noe internt mener jeg. Har ikke lagt meg under bilen og sett enda. Heller ikke merket noe på forbruket. Men er dette egentlig veldig farlig og fort antennelig? Er jo alltis en viss fare ved bensin lekasje, men er det sån at jeg absolutt bør la bilen stå til feilen er fikset? Noen som har tips/råd til hvor jeg bør se etter feil, og hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 er nok eine bensinrøret som ligger rundt tanken. er to stykker som pleier og rusti i sundt. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05 nr to og tre på dette bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå