steiney Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Jeg har fått et skikkelig merklig problem med sentral låsen kan man si. Plutselig mens jeg er ute å kjører så låser dørene seg opp og igjen hele tiden. Føler at det kanskje er når jeg bremser å svinger til den ene siden. Men klarer ikke å fremkalle det hvis jeg prøver da. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 da er det nesten helt sikkert en ledning i en av dørerne der er slitt igjennem isoleringen så den får stelforbinnelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Okai! det kan hende....det vil si at jeg må av med alle dørtrekkene da med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå