conan Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Jeg vurderer og sette KN filter på denne, men det går 2 slanger inn i luftfilterboxen. Disse er kobla til en slags giver. Hva gjør jeg med denne? Kan den henge fritt? Tørr ikke gjøre noe før jeg vet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Slapp av.. Det er ikke noe stress.. M50 har en føler i filterhuset som måler temperaturen.. I slangene går det kjølevæske.. Om det blir for kaldt åpner føleren for at kjølevæske skal kunne sirkulere rundt gasspjeldet slik at dette ikke fryser fast.. Kjøper du ferdige kit, så er det hull til denne føleren inn i filteret som regel.. Hvis ikke må du bare få festet den i motorrommet en plass.. Tviler på at du får ett gasspjeld som fryser...Dette kan skje om du ligger i minusgrader på autobahn, i tåke eller sludd, og ikke flytter på gasspedalen på ett kvarter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 okey thanks .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå