Gå til innhold

Lexus bak lys selges eller knuses, gi bud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan betale deg for lyktene, hvis du låver at du knuser og brenner de, slik at de aldri igjen havner på en BMW :P

Slike lykter gjør meg kvalmen..

Sorry o.t., men free bump :wink:

Skrevet

He he, helt enig, men noen har smaken som baken vet du. Kansje jeg skal lage en knuse tråd, som folk kan sette inn en liten sum, så kan vi knuse sånne lykter ol. :D:D

Skrevet

Tar de jeg for 300,- :) men da skal jeg ha 300,- av deg for at du skal få gleden av å knuse dem :) he he :lol: så da er vi skuls :wink:

Knus i vei :)

Skrevet
He he, helt enig, men noen har smaken som baken vet du. Kansje jeg skal lage en knuse tråd, som folk kan sette inn en liten sum, så kan vi knuse sånne lykter ol. :D:D

høres bra ut, jeg har også ett sett med lexus baklykter, til coupe.. som kan knuses! ;)

Skrevet

Stemmer for en knusetråd, skal med glede sette inn på en liten sum :wink: hehe...

Skrevet

Ble morsomt dette, skal se hva slegga kan gjøre en dag. Må bare sitte der litt, så ikke bilen blir full av vann. Skal mulig demontere resten av bilen i helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...