-Anders- Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Nei, dette er ikke en salgstråd lagt i feil forum, men en opplysning til alle som vil ha alt sort istedet for det gråe, ufattleig stygge og kjedelige interiøret i E36. Jeg har sett at det kan være litt jobb og få tak i alle delene brukt, så sjekket opp ny pris hos GS, da jeg seriøst vurderte å kjøpe alt nytt, bare for å vite at alt er nytt og digg. Men... Følgende, er alt som kan være/bli sort/antrazit farget i E36 coupe. Taktrekk Taklukepakning Deksel Taklukemotor Solskjermer A Stolpe deksler C Stolpe deksler Hattehylle Gulvtrekk foran/bak Dørpakninger (disse kan også bestilles i flere farger ja) Vinduspakninger sideruter bak. Dette er alt du får av stoffdeler som kan byttes til sort/antrazit Følgende pris, hold fast. 18.691 kr. Med bmwccn rabatt på 15% havnet det på snaue 16 lapper. Har lyst til å sjekke opp pris i utlandet. Prisen oppgitt i ETK er nesten halvparten bare så det er sagt. Med da dagens dollarkurs. Problemet blir vel å få sendt taktrekk og gulvtrekk, da dette helst ikke skal bøyes. Men alt er vel mulig. Så da vet dere det, og at jeg kjeder meg på jobb!
bård Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Du sparer ENDEL kr på å handle det fra koed da. Sparer 600 kr bare på taktrekket:) Du glemte B-stolpe da, selv om den er svart på de fleste:) Sender du meg forresten en pm med adressen din, har jo helt glemt de boltene til senterkoppene dine. Beklager så mye..
-Anders- Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Skal sjekke opp priser rundt om så legger jeg ut her. Bare for å sammenligne. Er jo en av de deiligste oppgraderingene på E36 dette så. Tipper koed er billigere på det meste ja
LianLi Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jeg har bare 10% rabatt på GS jeg Oo (BMWCCN)
bård Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Du glemmer også at du må ha en sort trekk limt på undersiden av selve luka, samt den platen som sklir frem og tilbake sammen med luka. Jeg mangler begge disse samt selve taktrekket. Så blir vel å kjøpe det nytt. Har sort tak til coupe u/luke hvis du trenger? Men har vel kanskje luke du?
-Anders- Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Har tatt med takluke trekk i prisen også. Men ja jeg har takluke.
HåvardS Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Hva med å trekke opp det meste da? Solskjermene er nesten umulig å trekke opp, men alt av a,b og c stolper er mulig. Taktrekk å soltak trekket går også fint. Har gjort dette på min egen bil og det funker fint det Jeg har trekt opp i sort alcantara. Her er ett eksempel:
marararius Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Det så jævla fint ut Tar du mitt i vinter? Hehe
HåvardS Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Ja kan trekke opp det meste i forskjellige stoffer og vinyl/skinn. Hva er det du skal ha trekt opp da?
marararius Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Så at det ble vel kanskje litt langt vekk.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå