tic`n Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Noen som vet om jeg kan bruke senkefjærer fra Sedan,cab på min touring? Vet jeg må ha fra 6`r kaross, men må jeg ha fra touring på grunn av bakfjærer?
Fliid Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Noen produsenter har spesifisert Touring, noen har ikke. Er det ikke videre spesifisert enn "alle 6 syl" så gjelder det og Touring med 6 syl osv.
verticalescape Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Cab og touring tror jeg har samme bakfjører. Prøvde ett 60-40 sett på min, som hadde stådd på sedan, og den ble ALT for lav bak. Var på vintern, og hadde 15" felger på, og hjulbuen sto kant i kant med felgen. Da er det lavt!
tic`n Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Sitter 60/60 på min nå, men er litt for lav bak. Mest på grunn av at fjærene er så gammle at det har begynt å flasse stål, lakken er borte for lengst. Så håper å få den litt opp bak+litt stivere. Må nesten bare prøve.. Er jo ratt noe i det Fliid sier også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå