marararius Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Koblet opp til forsterker til mine JBL 6*9" bakhøyttalere ista.. Men de spiller bare bass.. Har prøvd å stille på alt mulig på forsterkeren, men det spiller bare bass.. Har prøvd å stille litt på spilleren også, uten å skjønne noe særlig.. Noen som har noen tips?
todleif Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Har du ein rimelig Pioneerspiller med 1 linjeutgang? Isåfall kan du stille på spilleren om du skal sende berre bass (LPF) eller heile frekvensområdet på linjeutgangen. Eg veit ikkje korleis du stiller inn dette. Ellers kan det væra lavpassfilteret (LPF) som er på på forsterkeren din
marararius Posted September 26, 2008 Author Posted September 26, 2008 Jeg har denne spilleren: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Er 1 linjeutgang ja.. Kan prøve i morgen da, å se om jeg kan få stilt det inn. Noen som vet hvor på denne det gjøres?
marararius Posted September 27, 2008 Author Posted September 27, 2008 Så det Får prøve litt senere i dag.. Takk!
Mortenn200 Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 kan jo også være så enkelt som at du har koblet 6*9 høytalerne på ren subutgang på forsterkeren:P
marararius Posted September 28, 2008 Author Posted September 28, 2008 Det skal jeg få sjekket opp når jeg kommer hjem Håper nesten det er noe så "dumt"
Recommended Posts