marararius Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Koblet opp til forsterker til mine JBL 6*9" bakhøyttalere ista.. Men de spiller bare bass.. Har prøvd å stille på alt mulig på forsterkeren, men det spiller bare bass.. Har prøvd å stille litt på spilleren også, uten å skjønne noe særlig.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Har du ein rimelig Pioneerspiller med 1 linjeutgang? Isåfall kan du stille på spilleren om du skal sende berre bass (LPF) eller heile frekvensområdet på linjeutgangen. Eg veit ikkje korleis du stiller inn dette. Ellers kan det væra lavpassfilteret (LPF) som er på på forsterkeren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Jeg har denne spilleren: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Er 1 linjeutgang ja.. Kan prøve i morgen da, å se om jeg kan få stilt det inn. Noen som vet hvor på denne det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Står litt på side 73 i bruksanvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Så det Får prøve litt senere i dag.. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 kan jo også være så enkelt som at du har koblet 6*9 høytalerne på ren subutgang på forsterkeren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Det skal jeg få sjekket opp når jeg kommer hjem Håper nesten det er noe så "dumt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå