RobertN Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Har en 1991 modell 320 motor liggende etter motorbytte som jeg må bli kvitt. Den har gått 238000 har også girkasse liggende fra samme bil men den er dårlig, treg og få i 5 gir blant annet. Er ikke noe egentlig galt med motoren den starta altid fint i bilen, er uten starter,dynamo og ellers alle andre beholdere. Det som følger med er: Motor,Girkasse,Ledningsnett,Innsug,Luftspjeld, org. luftfilter boks, coiler, eksos manifoild. Alt annet har jeg egentlig bytta over til den andre motoren, hjernen kan muligens følge med. Må vekk, har ingen plass og ha den selges 2500kr /bud Sendes ikke, må hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 m/u vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 det er uten vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 okej, ikke intressant, Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 no problemo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 får du levert den til horten? vis jeg henter den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Vi kan jo selfølgelig ordne noe slikt, hvis vi ordner en dag og tid som passer for begge skal jeg få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Skal vekk folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Bare og gi bud, selges kun samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå