KenVH Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Selger min 95 mod E34 Touring. Bilsen står på Bilstein touring kit, og har BlackDiamond skiver og Ferodo klosser montert foran. Standar bremser bak. 17" Alu somerfelger M5 replica felger. 15" Alu vinterhjul piggfrie. Ny Clutch og bakre lyddemper. Byttet wiere til dørhåndtakene foran og bak. bilen har gått 273000 km. mer info på: AutoDB-kode: 1981472 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Velkommen til bimmers . Så fin ut den.link Lykke til med salget. Mener sett den før i sommer på annonse også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Velkommen til bimmers . Så fin ut den.link Lykke til med salget. Mener sett den før i sommer på annonse også? Ikke direkte lett å selge slike nå? Må nesten gi dem bort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Den er fin den. La den ut for ca 2 uker siden. Du har nok ikke sett denne på salg tidligere enn det. Den lå ute for omtrent 3 år siden, da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Den va pen.. eg e på utkikk etter e34 touring med breifront, men denne var litt for dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Velkommen til bimmers . Så fin ut den.link Lykke til med salget. Mener sett den før i sommer på annonse også? Ikke direkte lett å selge slike nå? Må nesten gi dem bort.... Ja folk skal helst ha ting gratis og selge sitt eget dyrt. Hvor bra teknisk og hvilke deler som sitter på virker mindre intressant enn hvorden utsende og pris er har jeg inntrykket av. Enn får bare beholde slike biler da, enn gi de bort. Knall god bil syntes nå jeg . Fikk selger gratis bump også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Velkommen til bimmers . Så fin ut den.link Lykke til med salget. Mener sett den før i sommer på annonse også? Ikke direkte lett å selge slike nå? Må nesten gi dem bort.... Ja folk skal helst ha ting gratis og selge sitt eget dyrt. Hvor bra teknisk og hvilke deler som sitter på virker mindre intressant enn hvorden utsende og pris er har jeg inntrykket av. Enn får bare beholde slike biler da, enn gi de bort. Knall god bil syntes nå jeg . Fikk selger gratis bump også Takker:) Som nevnt ovenfor er de ikke lette å selge. Før jeg la den ut her var det ingen som ensa annonsen engang. Får jeg ikke solgt den er ikke det verdens udergang. Har sett en del interesante M5 motor/drivlinjer der ute;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 En grei pris for meg er 30 max 35 000, men da må jeg isåfall bli kvitt min først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 En grei pris for meg er 30 max 35 000, men da må jeg isåfall bli kvitt min først... 38000 og den er din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 hehe, sorry men blir litt for høy pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg